di hati ini hanya ALLAH yg taw :)


arghh . tak ske tak ske ! know why ? yea . as a normal TEENAGERS , I still have a feeling to love someone and to be love by someone ? weyh , tipu laa klaw kte takde prasaan tuh , kaannn ? kte bukan malaikat , derr ! tp , bole kawal kan prasaan tuh . so , whats the problem ha ? kau ske dia , simpan je dlm aty . takyah kecoh2 . jujo ar ckp , aku ade minat kat sorg HAMBA ALLAH ni , tp en , aku uat bodo je ngn prasaan tu . takyah layan . klaw lyn , prasaan tu makin menjadi-jadi kodd . nak taw sbb ape aku takot lyn prasaan tuh ? first thing , aku takot ngn azab Allah larh ! second thing , aku na dptkan janji Allah , "perempuan yg baik tok laki yg baik" tipu laa klaw korg tanak laki yg baik . mstila nak en ? actually , korg bkn cari laki yg baik tu , tp , korg jd pompuan yg baik . so dat , insyaallah , Allah akn ttpkan jodoh yg terbaik uat korg . percayalah ! klaw korg tanak caye kat aku , pcaye la kat Allah , oke ? so now , mende yg aku bole uat , juz DOA KAT ALLAH :) even kat lua , aku nmpk cool je , tp kat lam aty , hanye ALLAH jlaa yg tw :)

Ya ALLAH ,
Semua datangnya dari Engkau dan semua akan kembali kepada Engkau, maka aku serahkan semua rasa ini kepadaMu Ya Rabb… Kuatkanlah aku menghadapi setiap ujian yang Engkau berikan, Ikhlaskanlah hati aku untuk menerima setiap takdir yang Engkau tuliskan kepada aku. Hanya Engkau Ya Rabb yang mengetahui dengan benar dalamnya hati aku maka aku memohon tuntunlah diri ini untuk tetap berada dalam kebenaranMu
Amin Ya Rabbal Alamin :)

this is my dream :)

aku percaya , ni impian sume org gakk en ? HAHA :)