bumi waqafan ;)


rumah kate pergikisas kate mari ,
uwaaa , sedeynyee ! huh , takpetakpee , aku kan syg kisas . HAHA :)
so , tataa rumah ! tataa facebook ! tataa blog !
mgkin lg sebulan baru aku boleeyy update blog niee :(
ahh , tak kesah laa ! yg pntg , taon niee aku balek kisas dgn azam dan smangat baru !
nakk blaja rerajen , nakk dpt 11A+ , okayyyy :) before dat , nakk ckp ,

dear mak abah , 
biela nakk mintakk maaf . biela sedar yg spnjg biela dok kat umah , byk uat sala kat mak abah . insyaallah biela akn brubah ckit2 yee . soryy tauu :) taon niee biela nak SPM dahh , biela pelukan restu mak abah . lagipon , redha Allah kan terletak pd redha kedua ibu bapa . so , redhakan biela , okayy :) I promiz dat , I'll work hard to achieve 11A+ juz for both of youu . dann biela blajaa sume niee hanye krane Allah dan ISLAM :)

uat abgBOY , abgA , abgDEEB , beloved SIS , ameen andd cuteKAMAL ,
jangan rindu biela tauuu . HAHA . tlg doakan biela dpt 11A+ yeee , thanx :)

okayy , tu jeee . nak chow sudaa ! 

11A+ , tggu aku ! aku nga otw nak memburu kau ! kau jgn lari plakkkk . HAHA :)

>sory bro , aku pinjam<

tataa all , ILOVEYOU <3