7 Jan ;)

heyy , guys ! serious rinduu gilaa nakk tgok blog niee . rasee mcm nakk pelokpelok jee . HAHA . okayokay , lets us flashback on the date , 7 January ? its my birthday :) ermm , nothing special bout the day . but , wanna say thanx for those who remember my birthday , serious , i really appreciate it :) 
>untukdirisendiri<

wehwehh , takk sgke aku dah besaa . dah 17 taon kowt . haa , jgn maenmaen . aku bkn dakk kecik lagi laa :) so , aku kne berpikiran lbey matang la nmpknyee . heyhey , tapi korg sedar takk ? snanye , stiap kali smpy je bday seseorang , means , umonye bertambah , so , kematian pon semakin hampir dengannyee . actually , semakin hari semakin dekat langkah kita menuju kematian . ermm , tulaaa , takotkann ? tapitapi , mnsie skrg niee , syok jee smbot birthday kann ? pnah takk pikir mende niee ? amln tuhh dahh byk sgt ea tok jmpe Allah ? ehh , serious . bkn korg jee , aku pon same kowt . amalan baru sipot , tapi tak sdar dri . wehh , engatlaa , ajal maut kat tgn Allah . kte takk tau ble Allah nakk cabot nyawa kte , bile2 je kowt . even skrg aku dok sehat update blog , tbe2 nnty korg dpt brite yg aku dahh takdee . tak mustahil kann ? so , rajen2 la beribadat kat Allah . lagi satu , jgn hablu minallah jee , make sure hablu minannas skali . ylaa , korg kne engat gakk , kalau takk Allah amek nyawa korg , Allah bole amek nyawa org2 yg korg syg , such as , mak , abah , abg , akk , adek maupon shbt korg . hargailaa org yg korg syg slagi mreka still bernyawa , jgn laa bila dahh takde , baru la nakk hargai , tade gnenye . ingat tuhh ! sume makhluk di muka bumi niee hnyelaa pinjaman semata-mata , jgn ske2 nakk ngaku kepunyaan korg lakk . 

Firman Allah ;
setiap yang bernyawa pasti akan merasai kematian (ali imran : 185)

wallahualam ;)