kem 1M1S sbp :)

hah , kem tuhh ? SUPERB :)
bile ? 20 - 24 NOVEMBER 2011 <--- tyme tu sume org da cuti ,
kat mane ? MARINA COVE RESORT , lumut perak :)

ckgu Azila , syukran jazilan sbb choose me to go to the kem . seriously , mmg tak nyesal even kne korbankan cuti slame 4 hari . hah , knangan terindah for diz year kowt . err , meby ! =.="

stiap skola , kne anta wakil 4 org , 2 laki + 2 pompuan . wakil kisas , salman , zhafri , liyana dan fatin :)
zhafri and salman ske uat prangai . huh , uat ktorg tensyen je . ckgu pon tensyen gile ngn dyorg kowt . sengal ! ahh , lantak mereka laa , yg pntg aku bahagia :)
na taw pe yg plg seronok kat sane ?
dpt knl dak semashur ; nadia and syikin
dpt knl dak kusess ; maria
dpt knl dak lahad datu ; zunika and nadhrah
dpt knl dak labuan ; shika
dpt knl dak kubang pasu ; manirah and ija
and yg plg pntg , dpt knl dak sepintar ; sory , tak ingt name =.="

hey korg , nat tau tak detik pe yg paling indah bersama korg , detik dimane kte meninggalkan beberapa org insan di resort lalu meminta agar pakcik bus mghntr kte sume ke TELUK BATIK :) sesampai je kat sane kte tros terjon ke dalam laut dan mandi bersamasama dgn riang ria  :)) HAHA , ce tgok mke korg ,

semuanya terSENYUM bahagia :)

npe mende tuh jadi samthing yg sgt seronok ? sebab , kte uat secara haram . HAHA , maaf ckgu :)
taktak , actually , bkn tuh snanye , tapii , sbb aku uat mende yg TAK PERNAH aku uat lam idop , mandi laut pakai baju laboh + tudong laboh . hah , sronok gilerr ! ngn korg , mende pelik pon bolehh buat kann :)
one more thing , mende yg aku tak pnh uat kalau pakai tudong laboh + baju laboh , especially baju kisas is mende niee ,

hah , sgt seronok ! tak dpt na di ungkapkan ngn katekate :))
even lepak ngn korg hanya selama 4 hari , tapi korang da bagi satu kenangan yg TERindah uat aku . thanx lot :))
mgkn korg terkejot tgok perangai dak kisas kann ? =.="
hah , sory laa . fyi , ktorg bknla pelajar kisas yg sejati -___-
tapi kann , bagi aku , tak salah en nak berseronok , yg pntg jgn smpy lupa Allah sudaa .
abg aku ckp ;
''Hiburan diharuskan oleh Islam hanyalah untuk menghilangkan rasa jemu atau bosan bukannya dijadikan perkara penting dalam kehidupan.Jika hanya berhibur tapi tak pernah hadir ke masjid dan surau untuk solat dan belajar agama maka jelaslah ini adalah hiburan yang diharamkan oleh Islam.''

hah , jadi ? aku tak mcm tuh okayy . ktorg uat semua tuhh , hanya utk merapatkan hubungan silaturrahim antara kita . HAHA :)) okayy laa , tu je . alwayz keep in touch guys :) chow !